Pentax K3 Migliore DSLR per esperti TIPA

rokko66

GURU
Registrato
9 Giugno 2012
Messaggi
3.367
Località
Sicilia
Sesso
Maschio
Best Digital SLR Expert: Pentax K-3


Developed by Ricoh Imaging as the flagship of the PENTAX K digital SLR camera series, the Pentax K-3 with 24MP APS-C CMOS sensor adds the unique 'anti-aliasing simulator' to its low pass filter-less design. Housed in a weather-sealed magnesium alloy body, the camera can deliver 8.3 frames per second in bursts of 23 RAW or 60 JPEG images. Utilising the sensor-shift image stabilisation mechanism it adds a controllable 'anti-moiré' effect. The K-3 delivers Full HD video with stereo sound and an upgraded interval movie mode for capturing 4K movie clips. It also incorporates a new PRIME III processor and 27-point SAFOX II AF system, with 25 cross-type sensors. The shutter is now rated at a robust 200,000 actuations.
QUI tutti i prodotti premiati
 

rokko66

GURU
Registrato
9 Giugno 2012
Messaggi
3.367
Località
Sicilia
Sesso
Maschio
Per la k3 c'hanno preso però :-D

Inviato da un meraviglioso angolo di mondo
 

rokko66

GURU
Registrato
9 Giugno 2012
Messaggi
3.367
Località
Sicilia
Sesso
Maschio
Nemmeno io ma se può essere un modo per dare visibilità a un marchio e un prodotto poco conosciuti ben vengano, soprattutto se il prodotto merita :)

Inviato da un meraviglioso angolo di mondo
 
P

pasticciere

Ospite
l ennesima buona apsc di pentax :) . Prima o poi faranno anche la prima FF così potrete usare le lenti per FF che vi vendono :)
 

rokko66

GURU
Registrato
9 Giugno 2012
Messaggi
3.367
Località
Sicilia
Sesso
Maschio


Gli Eisa sono ad agosto, la K3 è stata presentata a fine anno. Il post riguarda i premi TIPA. ;)

Io aspetto i BIPA(Barbie's Italian Photo Advanced) per premiare la barbie cam che ho in firma

Anche ai BIPA la Pentax la fa da padrone..:D

 
Alto